niedziela, 22 czerwca 2014

Pirwszy, ale trzeci

Hej.
To jest mój trzeci blog pro-ana. Dwa poprzednie nie wypaliły.
Marzę by ten okazał się lepszy. Ciekawszy. Bardziej perfekcyjny.
Wieku swojego nie będę podawać. Jestem młodsza od wszystkich przeciętnych członkiń jakże pięknej grupy- PRO-ANY.
Moja obecna waga...aż wstyd się przyznać... 60.00kg. Przy wzroście, niespełna, 166cm.
Wyglądam okropnie.
Jak na razie nie wiem co mam ze sobą zrobić, więc tworzę bloga. Tworzę go żeby pokazać jak kochana, a z czasem drastyczna staje się Ana.
Raz, zajrzałam na bloga pro-ana.
Wystarczył raz by wplątać się w to niczym mucha w pajęczą sieć.
Tylko jeden raz napisanie w Google "pro-ana motylki" a już...
a już stałaś się jedną z nich.
Widzę w Was, motylki, siłę, wsparcie bardziej realne niż świat. Widzę w Was miłość.
Dlatego znowu wróciłam.



 I już nigdy nie odejdę...



Bilans:
-ciastko z bitą śmietaną i truskawkami- 650
-pizza z pieczarkami- 456
razem: 1106

Nawet nieźle jak na mnie.

1 komentarz:

  1. A więc jestem. Zostawiam komentarz. I wierze, że w kolejnych dniach będzie coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń